Browsing by Author "Olgun Kitapcı"
Now showing items 1-5 of 5
-
AĞIZDAN AĞIZA ÇEVRİMİÇİ İLETİŞİMİN OTELLERDEKİ ODA SATIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Satın almakarar sürecinde tüketiciler veri kaynağı olarak birçok unsuru kullanmaktadır. Sosyal bir varlık olmanın getirdiği dürtü ve teknolojide yaşanan gelişmeler satın alım karar sürecinde ağızdan ağıza iletişimi ön plana ... -
The Effects of Demographics on Job Satisfaction Factors
Olgun Kitapcı; İbrahim Taylan Dörtyol (2008)Bu çalışmanın amacı genel anlamda ve beş faktör çerçevesinde çalışanların demografik özelliklerinin iş tatmini üzerindeki etkisine işaret etmektir. Uygulama aşamasında dağıtılan 398 adet anketten 268 adeti Cumhuriyet ... -
Müşteri şikâyet davranışlarında kültürler arası farklar: K.K.T.C. vatandaşları ve T.C. vatandaşlarına yönelik bir uygulama
Olgun Kitapcı (2009)Bu çalışmanın amacı, kültür boyutları koşullarında Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti vatandaşlarının şikâyet davranışları farkı sınanmıştır. Bu çalışmada, banka müşterilerinin şikâyet ... -
Restoran Hizmetlerinde Müşteri Şikayet Davranışları: Sivas İli'nde Bir Uygulama
Olgun Kitapcı (2008)Bu çalışma Sivas ilinde verilen restoran hizmetlerindeki müşteri şikayet davranışlarını incelemektedir. Çalışmanın ana amaçları arasında müşterinin şikâyet davranışlarıyla yaş, cinsiyet ve eğitim durumları gibi demografik ... -
Tüketici satın alma karar sürecinde aile bireylerinin etkileri : Kadının değişen rolü Sivas ilinde bir uygulama
Olgun Kitapcı; İ.Taylan Dörtyol (2009)Günümüz aile satın alma karar sürecinde, geleneksel aile satın alma karar sürecine göre belirgin değişimler görülmektedir. Geleneksel Türk aile yapısının doğrudan yansımasını gördüğümüz geleneksel aile satın alma karar ...